Veelgestelde vragen

 

 

LEVERT FLOORSTORE OOK BUITEN NEDERLAND?

Wij leveren ook in België en Duitsland. Neem voor de tarieven contact op met onze klantenservice

WELKE VLOEREN ZIJN GESCHIKT VOOR VLOERVERWARMING?

Bij de productspecificaties kunt u per artikel zien of het product geschikt is voor vloerverwarming

WAT IS DE LEVERTIJD VAN MIJN BESTELLING?

Gemiddeld 3-5 werkdagen. Dit staat per product ook aangegeven op de productpagina

WAT DOET FLOORSTORE MET MIJN GEGEVENS?

FLOORSTORE behandelt uw gegevens vertrouwelijk kijk bij "privacybeleid" voor een uitgebreide uitleg

KAN IK EEN VLOER OOK LATER LATEN LEVEREN?

Ja hoor. Tot 3 maanden is dit geen enkel probleem. Indien u de vloer langer van te voren wilt reserveren neemt u dan contact op met de klantenservice

HEEFT FLOORSTORE OOK EEN SHOWROOM?

FLOORSTORE is een online winkel en heeft daarom geen showroom

HOE ONDERHOUD IK MIJN VLOER?

Kijk voor het onderhoud van de verschillende vloeren bij onderhoudsinformatie op de hoofdpagina

HEB IK OOK GARANTIE?

Ja, op alle producten van FLOORSTORE zit de standaard fabrieksgarantie. Dit is uiteraard verschillend per product

HEB IK EEN 10db ONDERVLOER NODIG?

Indien u in een appartement gaat wonen en u plaatst daar harde vloerbedekking dan bent u verplicht een ondervloer aan te schaffen die over een 10db certificaat beschikt. Bewaart u altijd de verpakking van de vloer en de aankoopbon zodat u altijd aan kunt tonen welke ondervloer u heeft gebruikt

MOET MIJN VLOER OOK ACCILMATISEREN? EN HOE DOE IK DAT?

Ja de meeste producten moeten 24 uur in de verpakking acclimatiseren. U doet dit door de verpakkingen gesloten in de ruimte te plaatsen waar u de vloer gaat plaatsen

ONTVANG IK INSTRUCTIES OM MIJN VLOER ZELF TE PLAATSEN?

Deze instructies zijn veelal bijgevoegd in de verpakkingen van de diverse producten. Op onze website vindt u verder montage instructies voor alle producten die wij leveren